En bättre dag..

Denna dag har faktiskt varit en av dom bättre dagarna..omgiven av polare som man kan lita på, snacka skitsnack, bara umgås med, de är sällsynt nu för tiden verkar de som..

Vi satt vid riddarparken och bara tog de lungt i drygt två timmar i solskenet, för att sen gå vidare till villan och spela lite och dricka öl, men dessvärre tog ja ingenting, har kännt att de är nått pågång just nu..börjar bli sjuk eller något. Mina lungor/hals är typ döda.
Vi tog tåget tillbaka till khäll..tog de lite lungt, sen blev de filmkväll.

Nu sitter man hemma igen..

De finns så många saker här i livet som gör en lycklig, fast inte många som ser..de är tråkigt. Jag själv förtränger saker ibland..just nu hela tiden om jag ska vara ärlig, för att hålla tankarna borta från dig. Men som jag sa..Håll dina mörka skugger på ett visst avstånd för att man ska klara sig.
Men..
Alltid ett men, vill dock vara nära dig hela tiden.
Men..vill inte göra dig besvärad heller. Du ska vara lycklig..så är de bara..
thats life.. and if your happy, im happy baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0