En saga om en prinsessa

En saga om dig..en saga om en kvinna, en speciell tös som förbryllar livet med ljus, värme och lycka.
Även fast jag inte kan få dig, så är jag jävligt glad att du finns..visserligen inte samma sak, kommer aldrig att vara..Men fortfarande så får man fortsätta att kämpa..
Du är speciell, du är allt..Jag vill skriva nått fint..men med ord går de inte att beskriva dig med..de finns så mycket att säga.
Underbara prinsessa, varför? De tynger mig om du inte mår bra..du ska ha allt i världen..jag vill ge dig allt..
Tilsammans eller bra vänner, de kvittar..du vet vart jag står..jag vet vart du står.
Kommer alltid att finnas här för dig, vad som än händer..till de slutliga andetaget. Du ska bara veta hur grymt skön tjej du är, snäll, vacker, omtänksam..
Du faller inte lätt..fortsätt knata din långa stig..Men våga be om hjälp på vägen..
Du är ängeln utan vingarna, nedsänt från himlen för att ge oss lycka och råd..


Sommnar lungt in, vaknar tungt nästa dag, samma visa. Allt kommer bli bättre med tiden.


Amor vincit omnia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0