for a loss cause

De går bra nu..kompis de går bra nu..rätt så ja.

Ganska tung vecka, mycket shit på g liksom..jobb, hinna träna..man kommer fan inte hem förens 7 tiden helt slut..
Saknar någonting ganska mycket..De kommer väl försvinna, men när? nu? sen? när de är försent? Äh..varför. Orkar inte bry mig längre, orkar inte kriga for a loss cause liksom. Vem vet vad som händer? vem vet..Du kanske ändrar dig, men troligen kommer de inte att hända..
Vet inte riktigt om ja nöjer mig me mina fina ord me 'life goes on'..men ja antar att de gör de..eller..inte antar, jag VET att de gör det..men om man verkligen nu vill de..det är en annan fråga?

Fråga dig själv, vad skulle du göra? vad kommer att hända? No one knows..

På en annan topic, imorgon är de helg, är rätt så jävla skönt. Slutar vi 1. Dirr till gymmet o köra klart de man har missat denna vecka; Rygg och axlar..tror de blir lite mage också.
Sen är de väl hem o njuuuuta av helgen, fredagen blir nog rätt lugn om inget annat händer o sker..

Nu ska man väl försöka sova lite om man kan..försökte redan för drygt en timma sen..men kunde inte. Upp vi kvart i 5..
yay.

peace, jonte

Kommentarer
Postat av: Malin

Ihelgen är det party hos dig :D eller hur? <3

2008-12-04 @ 23:30:31
URL: http://malinmanninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0