Kanske de varar för evigt

Trappsteg för trappsteg innan trappstegen försvann och sanningen synades... 

Man närmar mig hållplatsen, hon var där när man kom fram, lyste upp hela gatan. Alla spanade in henne, men visste att dom inte hade en chans, ett unikt leénde du gav till dig själv och tittade runtomkring dig..ett leénde som enbart ja trodde var för mig att se.

Avgång sker och platsen bredvid mig som du skulle suttit på är tom. Förväntningarna släpper..Var är synen av ditt bruna vackra hår?

Vart är du? Gömmer du dig i det kalla mörkret? Prata med mig vart än du är..

Ikväll reser man ensam i de oändliga.

Livet leder mig till nästa hållplats..där allt verkar kyligare och mörkare än den förgående.
Men kanske nästa gång..nästa hållplats kommer du vackra prinsessa.

Kanske de varar för evigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0