En eld som brinner

Jag älskar dig...starka ord..som används ofta av många som tyvärr inte vet vad de betyder, när dom ska säga de, vet ni va de innebär? vad de betyder? jag hoppas att ni vet..slit inte ut orden..använd dom inte om du inte menar de, ljug fan inte om de..De är fan inge skoj och leka med dom orden.

Kärlek är nästan omöjlig att beskriva..eftersom vi alla är olika på våra sätt att beskriva kärlek..
För vissa är de ögonblicket..pirret i magen, värmen i kroppen..nervösiteten..de finns så mycket att säga..beskriva.

Man ska inte leka med kärleken heller..de är som en eld som brinner, som kan släckas om man gör ett misstag.
I vissa fall..Riktig kärlek sitter kvar i en liten del av hjärtat som aldrig går och släcka, även om man inte är tillsammans längre.

Ska man ta chansen..ska man våga? riskera den vänskapen man har? patetiska frågor som man har inom sig..Kommer man få reda på svaret om man pratar..får man de svaret man vill ha när man väl pratar?
falskt eller sant..ja eller nej..chansa eller inte..jag vet inte..
De jag vet är att de är du..bara du, som har fångat min blick nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0