En viss energi

En dag har igen passerat igenom de ovala livet..same shit, different things.
Energin som man har, är verkligen inte på topp..De har den inte varit på ganska länge nu, enbart trötthet på den mentala rutinen och lusten till förändring..

Om du kan vandra en okänd väg i världen, så gör de..de är bra..de är bra att få lite inspiration på andra vägar.

Man går längst vägen... möter en mur som inte vägrar rasa så man äntligen kan klättra över..
eller så kanske man inte vill att den ska rasa..inte direkt än, man måste utforska landet lite till, tills man är redo för att möta nästa väg, eller stanna här, där vägen står stopp.
Man kanske är nöjd med de man ser..kanske..

Jag vill inte knata en ny väg än..jag vill se vart den vägen som jag står fast vid nu ska gå..kanske till nått bra? kanske inte. De vet inte du dock än. du fortsätter vandra tills någon stannar dig..ska de bli jag? ska man våga ta risken? man är för feg för o säga sanningen..sanningen till dig, enbart dig..
Även fast du inte vet allt de här..
Man blir varm i kroppen när man pratar med dig..ser dig..Du..den söta kvinnan..Med dom fina ögonen, de fina håret...med de där lilla extra..som ja inte kan sluta titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0