Ett speciellt minne

Idag hittade jag några bilder som grävde upp gamla minnen, både ledsamt och vissa jävligt roliga minnen..några som man dessutom hade glömt..När våra liv hängde i stan..allting kretsade i stan den tiden..den tiden som jag både vill och inte vill minnas..De som förstörde så mycket..de som förstörde allting man hade kämpat för..bara för dig..kunde ja stoppa de? Svar; ja..ville jag stoppa de? jag vet inte..man var ung och dum..man ville bara vara tuff? men vem fan bryr sig om de nu? vafan har vi och bevisa, för dig..för alla? man har växt ifrån de..
Nu vill man inte vara dum längre, bara ung..leva livet..dag för dag..vecka för vecka..bara softa i livet.
Men ingenting är enkelt här i livet...vissa saker kommer stå fast vid dig hela livet..både saker från den gamla tiden och nutidens problem..men nu har man ingenting och bevisa..men kanske...kanske bara för dig..den vackra unga kvinnan som lever sitt liv..utan mig..kanske man ska sluta ha kontakt med dig? går de bättre då?

Vem vet vad som kommer hända..bara vi kan förendra livet..förendra oss själva i nuläget.
De måste alla göra ..nångång för att fortsätta knata på livets långa mil..
Måste försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0