Fundera lite på allt och ingenting

Idag när jag var påväg hem, så kunde ja inte låta bli o fundera lite, fundera lite på allt och ingenting..alla dessa ideal man har, falskt jävla skit bara.
Jag funderade också på o skita i allting..men igentligen..bara i dig.
Men de går inte. Varför? man är envis..krigar för någonting man inte kan få, ibland får man inte ens svar tillbaka. Du hör inte av dig ens. Man själv måste alltid börja..
De går neråt, men ändå uppåt..de här stärker en i livet? jovisst. De är väl en stor lära här i ungdomen. Hur man hanterar vissa saker. De är bra..
På den senaste tiden har hon blivit en stor livsglädje för mig, alldeles för stor för att man ska kunna förtrycka henne ur huvudet..jag försöker blockera henne, men de går inte..jag vill de..men något i kroppen säger till..och än en gång skriver man till henne. Jag förstår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0