Konsekvenserna

Godmorgon Sverige.

Snart är de dags att börja åka mot jobbet dåra..Ganska skönt faktiskt, lite omväxling, men man är bra trött kan ja säga..Man sommnade ju inte förens drygt halv 1, och så gick man upp halv 5. Men de är sånt man får ta!

Jag tänkte och passa på och säga, jag bryr mig inte om konsekvenserna nu..jag ska säga de till....de är nu eller aldrig, sen kan man återgå till sitt lilla liv och börja om igen... för jag har märkt att inte inte funkar och vara som man har varit dom senaste veckorna. De får bli som de blir, sånna här känslor vill ja inte bära inom mig. Man är ung..man har hela livet på sig förhoppningsvis!

De var nog i sin lilla ordning allt just nu... nu är de dags att bege sig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0