Något här i livet

Något här i livet har förendrats..eller är de bara du & jag?
falska jävla ideal, om allting...om ingenting..
jag står dig nära, de kommer jag alltid göra..men vad är problemet? varför blir de som de blir...du..du livets vackra gudinna.. 
Hon som lyser upp jorden med sin utstrålning..hennes ögon..hennes fina leénde...din värme som du bara ger bort till andra utan att ens tänka..
Vad vill du, de är frågan som jag troligtvis aldrig kommer få reda på, eftersom du förblir ett mysterium, men ja tror att du vet vem du är innerst inne..de blir nog bäst såhär..vad tycker du?

Vart leder din stig..vart tänker du knata..berätta..jag vill veta vart din väg ska gå..
Jag börjar bli ömtålig...jag blir svag..men jag måste hålla mig kvar i uppförsbacken, man ska kämpa..så man inte faller ner och får börja om..om på nytt..man får inte glömma de..man får inte tappa bort sig här och nu..
snälla du..säg att du alltid kommer finnas här..för mig...för oss alla, att du alltid kommer vara den samma personen...jag önskar dig ett jävla bra liv..om jag tillhör de ..eller inte. De vet vi inte.

Säg mig..Kan du lösa livets gåta? Kan du ge mig svaren som jag behöver?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0