En i ditt liv

En milstolpe i ditt liv. En vändpunkt för mitt.. Ett uppvaknande för min själ..
Du har stått där länge, väntandes på svaren..på en hjälpande hand..Men ingen vill hjälpa, alla är så upptagna av sig själva, så jävla egoistiska..patetiska människor som inte vill göra ett shit.
Men du fortsätter att stå vid kanten..vid stupet..i väntan på att nån ska ge dig ett litet knuff..eller kanske till och med hjälpa dig. Du måste tro på dig själv..kämpa för att komma upp. Jag tror på dig..jag har alltid trott på dig, kommer alltid vara vi din sida, kommer aldrig lämmna den. Du är för underbar för att gå förlorad..
Men du förstår inte, jag vill inget illa. jag vill bara finnas där för dig..men..men..de är det ja inte har varit..du har knuffat bort mig, jag försöker..tro mig. Men återigen..de va du som befriade mig.. befriande oss från våra vingar.. jag gav dig allting, du gav mig allting..Nu är de skilda världar. Vi lever våra liv..Jag vill igentligen att allt ska vara som förut. Men de kommer de aldrig bli tyvärr.
För de som har varit..för dig och mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0