Passerandes förbi

söt, så vacker..Jag svär jag kan inte få henne ur mina drömmar, Att ha henne här vid min sida, som en lysande stjärna..Jag skulle offra alla dem tårar i mina ögon för henne..hon passerar mitt liv just nu..hon går där just nu..hon vet inte att hon är ljuset i mitt liv..För att ta hennes hand, att ta hennes värld..Visa henne den tid av sitt liv.
Så olycklig, så blyg och vacker..hon ser de inte själv..jag försöker..ljuset finns här..nånstans i alltet..Universum är en plats som är del av alltet, som hon går runt och runt i..alldeles förvirrad och ensam..
Du förstår inte, jag vill hjälpa dig..men jag kan inte.

När blir du verklig? när kommer du hit? var är du just nu? Sluta tänka och bara drömma bort sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0