301108

Jag förstår mig inte på dig, varför vara så dissig o inte ens skriva nånting? De är lungt att de inte blev nått, men att inte höra av sig..liksom bara ignorera en sådär. Aja, man får väl ta de. Men de känns inte bra. Man kan ju fortsätta hålla kontakten tycker jag. Eller de kanske inte du vill. Äh orkar inte bry mig om de..du får göra som du vill, de är ditt liv...

Dessutom så börjar man jobba imorgon återigen imorgon. Ska bli skönt men ändå lite smått jobbigt. Gå upp vi halv 5 på morgonen, sluta vi 4..sen till gymmet, får se om man orkar hålla igång så mycket. Så man inte kör slut på kroppen. Men de löser sig nog..de gör de alltid..

Tre grymma ord att komma ihåg om livet gott folk; It goes on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0