Angels fall first

Ett nytt kapitel som snabbt blev knas..nya ideal som aldrig kom fram rätt..rädda dig själv..ett försök men misslyckades..jag verkar inte veta nånting längre..jag behöver dig. Men de förstår du inte..de börjar bli kallt nu..ryggen mot kylan..tittar bak och blir till sten..ställer mig upp..de går tungt..sakta..och de känns som man faller igen..den långa raka vägen blev helt plötsligt en stor omväg till de sämre..till den plats ja hör hemma? Jag vill inte..vet inte hur ja fucking känner längre..du är helt underbar..jag-fuck-ing-förstår inte. You dont dig me i guess.

Men ja ska väl vara glad, för du är det nu..Bara du är lycklig så kommer de bli bra.



Ska väl gå nån sväng innan ja slaggar. peace på er.

j.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0