Livet är en lek. So play it.

Ibland går de snett..bara ner..men varför? Tänk dig igenom de noga min vän..Idealet man lagt upp har försvunnit ut i de eviga, om du nån gång spanar upp mot stjärnorna kommer du kanske se, men de finns ju så mycket, för mycket för att lägga märket till...Impulsen går på högvarv..vart ska du? vart vill du? samtidigt som du vandrar den långa milen mot evighetens lycka..livets stora hemlighet är egentligen ingen hemlighet..alla vet vad de är. Innerst inne. Du måste bara tänka djupt, nån dag hittar du rätt..
Lev för dagen..lev för morgondagen, lev för igår..vad fuck är de för filosofi som nån har kommit på? Jag förstår inte..citerade ofta de..tyckte de stämde in på min vardag förut, de gör de inte för jag lever dagen som de vore den sista..eller är de same shit som jag skrev i början? Förvirrande..så förvirrande..för mycket tankar som fuckar upp en..Vad är bäst för mig? vad är bäst för dig? jag ska bry om mig själv mer..måste göra de..annars kommer de gå åt helvette. Sluta upp med allt. focusera mera..återgå till ett normalt liv. DE HÄR ÄR ETT NORMALT LIV.

...Funkar. jag har lärt mig. Livets stora hemlighet..vet ni vad? att inte bry sig ett shit..Lev inte för dagen..Ta dagen i dina egna händer..låt inte livet styra dig..de är du själv som ska styra de..om du vill ha de bra..skaffa ett bättre liv..starta ett nytt kapitel..gör något nytt..skit i de andra, bara glöm bort dem.

..De har jag gjort..finns alltid ljusare stunder i livet..sök efter de..va glad..tänk positivt..gör kul grejer liksom..De blir bättre..allt löser sig om man bara själv VILL.

Livet är soft..livet är en lek.

So play it.



peace.j



Kommentarer
Postat av: mehdiko

tungt ju!:)

2009-08-18 @ 15:27:46
Postat av: Anonym

tack bror:)

2009-08-18 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0