Jag tror jag har upptäckt livets hemlighet

Jag förstår inte, du förstår inte.. Vad är de du vill? Vad är de egentligen jag vill? Vart vill du komma, och var vill du avsluta allt?
Det måste bli sagt..jag vågade inte ringa, jag vill inte störa dig, jag vill inte förstöra. Du har de bra i livet, de är du värd att ha, all lycka i världen. Jag vill inte som sagt förstöra nånting med mer tänkande, de behöver du inte..
Älskar att prata med dig, de behöver du veta. Jag vet inte vad du menar när du säger att allt blir fucked-up. Livet är många up-and-downs. De här kanske är ett 'down', men de går väl 'up' då också?. Jag vet att du inte bryr dig längre, de har du sagt. Men du vet att de inte är ditt fel. Nånting. Men förstår inte varför man måste sluta snacka. Bara avsluta ett bra kapitel i livet..jag har haft de skit bra när ja snackar med dig. De tackar ja för. Man ska vara glad över de man har..eller har haft..Nu är de väl slut antar jag..?

Jag tror jag har upptäckt livets hemlighet, hänga runt tills man vänjer sig med all skit och gäldje..





Peace, j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0